luni, 21 septembrie 2009

Svea, Falbala si altele

In ultima vreme nu prea am mai avut chef sa scriu asa ca am sa incerc sa fac un rezumat la ultimele mele realizari in materie de escalada si mai nou... boulder.

Sa incepem cu Cheile Bicazului, pentru ca acolo ma simt cel mai bine, in continuare (vine din spate si Sihla, boulderul devenind foarte interesant pentru mine in ultimele 2 saptamani).

Deci cu escalada:

Am plecat Joi cu Tzasnitul (Ciprian) in Lacu Rosu cu gandul de a incerca mai multe trasee la Raza Soarelui si poate Arthur(un 7b+ foarte frumos si "tehnicos"). Ajunsi la fata locului am purces la proiectul lui Tzasneala adica Svea, un 7c cu o miscare frumoasa de bloc fix sub top. S-a dus Tzash si a pus buclele iar la a doua incercare reuseste parcurgerea traseului ca si mine de altfel asa ca ne hotaram sa ne retragem la Hotel Turist pentru o masa (masa victoriei :P ).

Dupa masa ne-a fost cam greu sa ne hotaram ce sa facem asa ca dupa lungi dezbateri am ajuns la Faleza Ucigasul cu gandul de a incerca miscarile pe La Vita e Bella. Zis si facut iar dupa vreo 2 ore ne dam jos amandoi din traseu cu o impresie placuta iar cu un grad banuit de 7c/7c+. Dati jos din traseu ne-a apucat o criza maxima de inspiratie si o lipsa de chef asa ca am plecat spre Iasi.

Si am ajuns la boulder...

In ultimele 2 weekenduri am fost la Sihla, o zona foarte frumoasa de langa Targu Neamt, unde sunt destul de multi bolovani foarte draguti cu ceva trasee foarte frumoase(si multi bolovani care nu sunt curatati). Si am inceput, cu un 5+, 6A, 6B si cel mai greu traseu de boulder pe care l-am facut pana acum si anume: Falbala - 6C, un traseu foarte frumos si destul de tehnic.

Insa din pacate, ieri, Tzasneala si-a luxat piciorul drept(datorita unei cazaturi dintr-un traseu) si a urmat o escapada pe la sectia de urgente a spitalului din Targu Neamt iar apoi la sectia de urgente de la Iasi pentru ca cei de la Neamt nu au personal la radiologie in weekend?!?!

Oricum trecand peste acest mic accident imi dau seama ca imi place din ce in ce mai mult boulderul si sper sa mai pot face o iesire la Sihla pana la sfarsitul sezonului.

PS: Am uitat sa spun ca Svea este primul 7c pe care reusesc sa il parcurg asa ca felicitari mie :))

3 comentarii:

  1. Ce bine te-ai dus! Crescut si cizelat la Iasi, sigur ai si tu vreun zeu sa te inspire in cataratul tau...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am un zeu dar identitaea lui trebuie sa ramana ascuns pentru binele alpinismului din lumea intreaga.
    In alta ordine de idei... ce bine m-am duuuus :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Esenta tare de Bacau, plus alimentatia corecta :D

    Cheia succesului!

    Bravo si la mai mare :)

    RăspundețiȘtergere