luni, 31 august 2009

Motivatie <= 0

Am plecat sambata dimineata la catarat, impreuna cu puiutii (Kojak si Irina) urmand a ne intalni in Lacu Rosu cu Kobe, Tzasneala si Paulica. Toate bune si frumoase si pe la ora 11 am ajuns La Tunel pentru a-l lasa pe Kojak care voia sa incerce Sveia (pana sus) si Amber, iar eu am plecat la Turnul Negru, sa ma intalnesc cu baietii pentru a ne da pe Arthur si a reamenaja traseul Merlin (avea 2 urechi lipsa).
Numai bine cand am ajuns, Kobe se echipa sa incerce Arthur (un traseu care pana acum 2 saptamani a avut si el 2 urechi lipsa, gratie domnilor de la Romtelecom) si dupa putina lupta de lamurire, a deslusit pasii de jos si in cateva minute a fost in top. Dupa maestru au urmat astia mai slabi, asa ca am dat si eu o incercare cu planul lui Kobe si am reusit sa fac toate miscarile (cum ar veni, mi-a iesit cu 4 caderi). M-am dat jos si a inceput lenea, lipsa de motivatie sau nu stiu ce a fost, dar m-a bantuit de atunci pana cand am plecat din Lac, asa ca l-am lasat pe Kobe sa mai dea o incercare pe traseu, ce s-a dovedit a fi castigatoare. Am plecat spre Ucigasul, unde urma sa amenajam un traseu de incalzire, in zona fiind deja un 8a si un 8a+.


Ajunsi la fata locului ne-am echipat cu tot ce trebuie si am luat-o la picior pe o poteca deloc primitoare, plina de copaci cazuti si pamant gata sa se dea la o parte din calea ta. Dupa vreo 10 minute de chinuri am ajuns deasupra falezei, de unde am rapelat pana in locul noului top al traseului care avea sa se numeasca La Vita e Bella (© Kobe) si a urmat curatarea partiala a prizelor care "stau sa cada", a mizeriei, care este din abundenta, traseul fiind pe o fisura. Dupa terminarea muncii mele (de incepator, acesta fiind prima amenajare a unui traseu la care particip) a urmat Kobe la inele si a batut cele 12 asigurari necesare.


Se pare ca traseul a iesit ceva mai tare decat speram noi la inceput (acum un posibil 7b/7c) dar pana la FA nu aflam.

Dupa toata munca, Kobe si Tzash au plecat si am ramas eu cu Paul, Kojak si Irina asa ca ne-am retras la vesnicul loc de dormit, vila Raza Soarelui, pentru a manca si a ne hodini putin.

Duminica dimineata, trezit pe la 8, lipsit total de inspiratie legat de ceea ce vreau sa incerc in acea zi, m-am lasat purtat de val si am mers cu Kojak la Tunel, sa incerc pasul de sub top la Amber - cica e tare. Am incercat si intr-adevar mi s-a parut atat de tare incat nu am reusit sa il fac - trebuie controlata o scursa pe care eu nu o pot tine. Fiind inca debusolat dupa miscarea din Amber, m-am hotarat sa dau un sut in Sveia (pana sus = 7c soft dupa cum spune Kojak), dar fara prea mult succes. Pasul mi-a iesit, dar lovit de o lipsa de piele si o lipsa si mai grava de motivatie m-am dat jos si am asteptat momentul plecarii spre Iasi.

2 comentarii:

  1. Mai ia si tu o pauza sa ti se refaca pielea si motivatia ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am remarcat terminologia corecta: maestru (adica eu), aia slabi (adica voi restul) - deci totul e sub control =))

    RăspundețiȘtergere