luni, 1 februarie 2010

Postare nemultumita

In weekendul ce tocmai a trecut am fost impreuna cu Kobe si Petro la Rachitele pentru concursul de dry. Gratie lui Kobe Iasiul a castigat tot iar gratie mie, a castigat o lista cu nemultumiri, iat-o aici:

- nemultumit ca nu-mi mai trece cotul
- nemultumit de performantele mele la dry
- nemultumit ca e prea frig afara
- nemultumit ca am facut 9 ore pana la Rachitele
- inca nemultumit de performantele mele
- nemultumit ca nu am fost in stare sa ajung pe podium la categoria "amatori"

Sunt totusi putin multumit ca vine ziua mea acus si asta inseamna ca vine calduraaaa.

3 comentarii:

  1. Vand coltari tehnici si coarda de 60 de metri =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Intre nemultumiti fie vorba, cotul ala nu o sa treaca atat timp cat nu te ocupi de el cum trebuie. Apoi, legat de dry, daca nu iti doresti musai sa fie bazat la dry, n-ai de ce sa fii nemultumit. Cât despre frig, asta e, n-ai ce-i face, aşa că de ce să fii nemulţumit?

    Si tot aşa, până te întorci la primul punct, cel despre cot, momentul adevărului.

    Norocul tau ca, asa ursuz cum esti, cineva, acolo, te iubeşte... :-)

    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ioana anonima, pentru cot fac fizioterapie :P
    Si de ce vrei sa-mi strici bucuria de a ma plange? Atat mi-a mai ramas :D

    RăspundețiȘtergere