marți, 10 noiembrie 2009

Raza Soarelui - Reloaded

Aceasta postare se vrea o incercare de a comenta starea traseelor de la Raza Soarelui, trasee care sunt mai mult sau mai putin "ajustate".

Asa ca, Sambata 8.11.2009 am plecat spre Lacu Rosu cu.... nu, nu cu Kobe ci cu... Popic... bine, bine a fost si Kobe si chiar a fost si Petro cu noi, numai ca ea a ramas in Piatra Neamt cu sotia si fiica lui Popic. Plecati cu sperante mari, eu de a "da la spate" Happy End(8a) si Kobe de a mai incerca pasii din Prietenia(posibil 8a+/8b), din pacate cand am ajuns la Raza Soarelui am constatat ca traseele erau ude la plecare asa ca ne-am mutat in placa de sus pentru a catara ceva, asa de sfarsit de sezon. Si ce sa cataram noi ca sa incerce si Popic? Un Cleo ar merge, traseul fiind un 7a(mai soft), asa ca s-a dus Kobe sa echipeze traseul si Popic l-a urmat. Spre surprinderea mea a reusit sa-l parcurga flash, cu toate ca nu mai catarase cap de coarda de cativa ani.

Cand s-au dat jos baietii am spus sa incercam sa-l facem fara "ajustari", cum ar veni: "Reloaded", problema fiind la intrare, unde o scrusa mare s-a transformat ca prin minune intr-o intepata :)). Si dai si...incearca, noroc ca Popic este un magician al boulderului si a "mirosit" miscarea dupa 5 minute de incercat. Si ce miscare...doua scurse, ma rog o scursa si o nimic, un picior bunicel dar greu de incarcat si o laterala intepata... dupa care te ridici putin si dai intr-o... rigletutza laterala din care trebuie sa faci un....jump, da ati citit bine, un jump, la o priza buna, cel putin pentru cei mai mici de statura ca Popic, pentru mine miscarea fiind putin mai usoara :D

Felicitari lui Popic pentru parcurgerea FA a traseului si felicitari lui Kobe pentru repetare. Pentru mine rezultatul nu a fost asa fericit, nereusind sa plec de jos... da-mi iese la anu.

Si uite asa ajungem si la titlul postarii, care suna cam asa: Raza Soarelui - Reloaded, pentru ca am impresia ca toate traseele care au fost sapate in anii 2000 si inainte de asta se pot parcurge si fara prizele sapate(si ce faleza ar fi fost...). Asa ca in sezonul 2010, impreuna cu Florian Mastacan, am decis sa incerc toate traseele de la Raza Soarelui fara sapate, sa vedem ce iese.

Un comentariu: