marți, 31 august 2010

τυράννος σαύρος' - 7a

Prescurtat este T-Rex, ( reptila tiran ) el fiind un traseu in Cheile bicazului ( poate fi si un dinozaur? ) cotat 7a de unii, imposibil de catre altii == eu. 2 ani mi-a parut aproape imposibil de facut.

Problema era un fel de pas de bloc, relativ usor acum ca l-am facut, foarte interesant cu o incarcare destul de sus pe picior si o negativa la mana ( sau o laterala, am facut pasul in 2 feluri ).

Trecand mai departe, weekendul ce a trecut am fost la Zarnesti impreuna cu Kobe, el sa incerce Meteor si eu sa... filez? Am ajuns sa incerc si eu un 7c destul de interesant numit Comet. Am sa sar peste cele 5 ore cat l-am filat pe Kobe in Meteor si am sa trec la incercarea mea de a face traseul 2-nd go.

Pe scurt, nu l-am facut, si a plouat toata noaptea asa ca duminica nu am mai avut nici o sansa sa mai incerc.

2 comentarii:

  1. Pentru publicul spectator, era sa-l faca dar a cazut la top. OMG, this is crazy...

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai gandit prea mult la cum te-ai intalnit tu cu mine asa din senin pe acolo prin zona, de-aia nu te-ai putut concentra la traseu :D

    RăspundețiȘtergere