marți, 25 mai 2010

Flash Gordon

N-am mai scris de ceva timp dar acum am un motiv sa ma dau mare, sau sa glumesc. Va las pe voi sa hotarati.

Am reusit ieri cu ocazia Rusallilor (sau ce o fi fost ieri, important e ca a fost zi libera de la stat) sa merg in Lacu Rosu impreuna cu Kobe si cu Tzsneala, acolo urmand sa ne intalnim cu Pitzi.
Plecati dimineata in jurul orei 7:30 am ajuns in Lac pe la 11:30, dupa cateva pauze de cafea sau de nevoi naturale.

Numai bine am ajuns la Raza Soarelui, in placa de sus ca a si inceput sa ploua (chiar cu gheata) asa ca a trebuit sa ne retragem ca sobolanii la masina iar dupa o scurta pauza de masa ne-am decis sa merge in Sugau la Faleza Aeriana.

Decizia se pare ca a fost foarte inspirata pentru ca acolo nu plouase deloc si prin deductie logica, peretele era uscat. Ajunsi la baza peretelui ne-am decis sa ne incalzim pe Concorde (un 6c/+ pe care m-am mai dat si anul trecut), un repeat pentru noi toti.

Tzasneala fiind mai "bun" a decis sa se incalzeasca direct pe Airbus, un 7b/+ pe care Kobe si Pitzi il facusera anul trecut, eu si Ciprian nu ne angajasem inca la el. Pe scurt am sa va spun ca impactul antrenamentului la panou asupra mentalului lui Ciprian a fost devastator, rezultand intr-un esec fantastic :))

Oricum sa trec la subiect, s-a dat Kobe si a pus buclele, apoi a urmat Pitzi iar apoi am urmat eu:
Plecat de jos cu planul bine intiparit in minte, (multumesc Kobe) am urmat trasa optima a traseului reusind parcurgerea flash, mare lucru pentru mine tinand cont ca gradul maxim pe care il faceam flash era 6c+.

Asa ca din nou... m-am facut bun... mai bun... cel mai bun :))

4 comentarii:

  1. Dai si tu ceva la ALA care a conceput planul optim?

    RăspundețiȘtergere
  2. Aluia care a dictat CALEA ADEVARUL si REALIZAREA?

    RăspundețiȘtergere
  3. Pff... nu inteleg ce ai facut flash (Gordon probabil), nici ce grad are (mai mult de 6c+ probabil).

    Oricum, bravo :)

    RăspundețiȘtergere